Gyakran Ismételt Kérdések
1. Tudok vásárolni regisztráció nélkül is?
2. Hogyan regisztráljak?
3. „Kisker” vagy „Nagyker”?
4. Regisztráció után azonnal a nekem optimalizált árakat fogom látni, ha belépek?
5. Van már regisztrációm – hogyan lépjek be?
6. Korábban már regisztráltam, de elfelejtettem a jelszavam, mi a teendőm?
7. Hogyan tudom kiválasztani a termékeket, amiket szeretnék megvásárolni?
8. Megvan minden, a kosaramban a termékek. Hogyan tovább?
9. Korábban már vásároltam, és azt láttam vannak hűségpontjaim – mik ezek pontosan?
10. Hogyan tudom beváltani a hűségpontjaimat?
11. Hogyan tudom felhasználni a kuponkódomat?
12. Milyen átvételi lehetőségeim vannak, hogyan tudom őket kiválasztani?
13. Mennyi idő alatt jutok hozzá a megrendelt termékekhez?
14. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
15. Szeretném személyesen átvenni a csomagom – van erre lehetőségem?
16. Úgy láttam, a Gold Dekor Kft. nagykereskedés, hogyan tudok személyesen vásárolni?
17. Problémám akadt a rendelésemmel kapcsolatban: hogyan tudok segítséget kérni?
18. Sérülten kaptam meg egy terméket, mit tehetek most?
19. Nem megfelelő a termék, visszaküldhetem?
20. Mikor kapom meg az 1000Ft-os kupont?
21. Tényleg minden termék raktáron van?
22. Hogyan tudok fizetni?
1. Tudok vásárolni regisztráció nélkül is?
Természetesen lehet regisztráció nélkül is vásárolni, ebben az esetben is meg kell majd adni a neved, egy e-mail címet és egy telefonszámot, ahol mi vagy a futárszolgálat szükség esetén elérhet. FONTOS! A viszonteladói kedvezményes árak érvényesítéséhez azonban mindig szükség van regisztrációra!
2. Hogyan regisztráljak?
Miután úgy döntöttél regisztrálni szeretnél, meg kell adnod pár fontos személyes adatot:
- e-mail címed,
- neved,
- telefonszámod,
- számlázási címet illetve adószámot, ha cégként vagy viszonteladóként vásárolsz.
Ezután a ’Regisztráció’ gombra kattintva, ha mindent jól adtál meg, kapni fogsz egy visszaigazoló e-mail-t. A fiókod létrehozása után már válogathatsz is. FONTOS! Viszonteladóként az adószámod ellenőrzése után (1-2 nap átfutási idő) kapni fogsz egy visszaigazoló értesítést, amelyet követően belépve, máris a neked kialakított árakat láthatod és adhatsz le rendelést. A VISSZAIGAZOLÓ EMAIL-T MINDENKÉPPEN VÁRD MEG,MERT UTÓLAG NEM TUDJUK ÉRVÉNYESÍTENI A VISZONTELADÓI ÁRAKAT.
3. „Kisker” vagy „Nagyker”?
Mindenképpen a legfontosabb, ha partnerünk szeretnél lenni, hogy legyen bejegyezve viszonteladói tevékenységed. Fontos kérdés, sokan nem is értelmezik jól. Például ha egy (virtuális vagy valódi) üzlet tulajdonosa főként lakossági vásárlókat szolgál ki, akkor „KISKER” a besorolás. Amikor egy cég maga is üzleteket, tovább értékesítéssel foglalkozó partnereket szolgál ki, akkor beszélünk „NAGYKER” besorolásról.
4. Regisztráció után azonnal a nekem optimalizált árakat fogom látni, ha belépek?
Lakossági vásárlóként: Igen!
Egyéb esetben: Nem! Mivel a megadott adatok (cégnév, adószám) alapján a rendszerünknek azonosítani kell új vásárlóinkat és kollégáinknak jóváhagyni, hogy a megfelelő vásárlói kategóriába kerüljenek, ezért minimum 24 óra türelmet kérünk, míg frissül a rendszer és mielőtt az első rendelés leadásra kerül. A sikeres azonosításról értesítést küldünk a megadott e-mail címre.
5. Van már regisztrációm – hogyan lépjek be?
Asztali gépen: az oldal jobb felső sarkában található ez az Belépés ikon, erre kattintva a megjelenő oldalon meg kell adni a belépéshez szükséges adatokat: e-mail cím, jelszó és máris bent vagyunk a virtuális áruházban.
Mobil nézetben: a bal felső sarokban lévő Gold Dekor logó melletti, három vízszintes csík („hamburger menü”) segítségével kinyílik az oldalmenü, ahol szintén megtalálható a Belépés lehetőség, e-mail cím jelszó megadása után indulhat a vásárlás.
6. Korábban már regisztráltam, de elfelejtettem a jelszavam, mi a teendőm?
A Belépési oldalon van egy „Elfelejtett jelszó” lehetőség, amelyre kattintva lehetőséged lesz megadni a regisztrációnál használt e-mail címet, ahova néhány percen belül meg is érkezik egy üzenet, és az abban leírtak segítségével meg tudsz adni egy új jelszót.
7. Hogyan tudom kiválasztani a termékeket, amiket szeretnék megvásárolni?
Több módszer is létezik.
- Használhatod a „Kereső” mezőt, ahol egyszerűbb szavakra (pl.: ’szalag’, ’koszorú’, ’rózsa’, stb.) kereshetsz, ezek után a szín választó szűrők segítségével tovább tudsz szűkíteni.
- Kategóriákban keresgélve, a termékek között böngészve is ráakadhatsz a megfelelő darabokra.
- Ha esetleg konkrétan tudod a terméket azonosító cikkszámot, azt beírva a keresőbe, szintén nyomban listázódnak az elérhető termékek.
Ezek közül bármelyik módszerrel is, de ha eljutottál a neked tetsző termékhez, a [Kosárba] gombra kattintva azonnal a virtuális kosaradba kerül az adott termék egy darabja. A [Részletek] gombra kattintva a termék egyéni oldalára jutsz, ahol további képeket, egyéb adatokat, készletinformációt is találsz, itt tudsz bizonyos termékeknél színt választani, illetve itt és a vásárlás lezárásáig a kosárban is tudsz darabszámot módosítani.
8. Megvan minden, a kosaramban a termékek. Hogyan tovább?
Az oldal tetején a kosár ikonra kattintva még egyszer átfuthatod az általad összeállított rendelésed tételeit. Ha minden stimmel, és nem szeretnéd a vásárlást folytatni, akkor a tételek alatt található [Tovább a pénztárba] gombra kattintva lépsz a vásárlásod következő stádiumába. Az ekkor megjelenő oldalon fogod tudni megadni a szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatokat. Ha korábban nem tetted meg, még itt is be tudsz jelentkezni, ha van regisztrált vásárlói fiókod. Ha regisztrált vásárlónk vagy, bejelentkeztél - és rendeltél már korábban is tőlünk – minden bizonnyal vannak „hűségpontjaid”, ezeket is ezen az oldalon tudod jóvá íratni, ahogyan az esetlegesen kapott „Kuponkódot” is itt érvényesítheted.
9. Korábban már vásároltam, és azt láttam vannak hűségpontjaim – mik ezek pontosan?
Hűségpontokkal kedveskedünk állandó vásárlóinknak, mégpedig úgy, hogy minden elköltött 100 Ft-után 1 pontot írunk jóvá, melyeket kedved szerint, bármikor és bármilyen mértékben felhasználhatsz későbbi rendeléseid alkalmával, az előző, 8. pont szerint leírt módon.
Fontos viszont, hogy a hűségpontokat csak regisztrált, bejelentkezve leadott rendeléseknél tudjuk jóváírni.
10. Hogyan tudom beváltani a hűségpontjaimat?
Rendelésed összeállítása közben és végén is bármikor kattinthatsz a [kosár] ikonra, ahol az összeállított rendelésed részletei jelennek meg. Ha minden stimmel, és nem szeretnéd a vásárlást folytatni, akkor a tételek alatt található [Tovább a pénztárba] gombra kattintva lépsz a vásárlásod következő stádiumába. Az ekkor megjelenő oldalon fogod látni pontosan mennyi hűségpontot gyűjtöttél és itt tudod azt is megadni, hogy mennyit írjunk jóvá az összegyűlt hűségpontjaidból.
Mobil nézetben a „Rendelés összesítés” fül lenyitása után, vagy az oldal legaljára görgetve is megtalálható ez a felület.
Fontos, hogy hűségpontokat csak regisztrált, bejelentkezve leadott rendeléseknél tudod gyűjteni, és mi is csak így tudjunk azokat jóváírni neked.
11. Hogyan tudom felhasználni a kuponkódomat?
Rendelésed összeállítása közben és végén is bármikor kattinthatsz a [Kosár] ikonra, ahol az összeállított rendelésed részletei jelennek meg. Ha minden stimmel, és nem szeretnéd a vásárlást folytatni, akkor a tételek alatt található [Tovább a pénztárba] gombra kattintva lépsz a vásárlásod következő stádiumába. Az ekkor megjelenő oldalon fogod tudni megadni a kapott „Kuponkódot” és a [Beváltás] gombbal érvényesítheted is.
Mobil nézetben a „Rendelés összesítés” fül lenyitása után, vagy az oldal legaljára görgetve is megtalálható ez a felület.
12. Milyen átvételi lehetőségeim vannak, hogyan tudom őket kiválasztani?
Rendelésed véglegesítése és leadása előtt meg kell adnod a szállítási adataidat, majd ezek után tudod kiválasztani a „Tovább a szállítási módokhoz” gombbal a számodra legmegfelelőbb átvételi módot, melyek a következőek:
- Házhozszállítás Express One futárral
- MPL Postán maradó szállítás
- MPL PostaPont szállítás
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal
A szállítási módokkal, költségekkel kapcsolatos részletesebb tájékoztatót itt találsz: Szállítási információk
13. Mennyi idő alatt jutok hozzá a megrendelt termékekhez?
Rendelésed leadását követően automata visszaigazoló e-mailt kapsz, arról, hogy a rendszer befogadta a rendelésed. Majd egy újabbat, amikor hozzákezdünk az összekészítéshez. A futárszolgálatokkal együttműködve, kollégáink mindent megtesznek azért, hogy a leadástól számított második munkanapon a kezedben lehessen a csomagod.
Viszonteladói partnereink figyelmébe: a Flora Hungarián választott személyes átvétel esetén, piacnapok előtt (péntek, vagy szerda) 12:00-ig beérkezett rendelések esetén tudjuk a másnapi átvétel lehetőségét vállalni.
14. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Cégünk a Magyar Postával és az ExpressOne futárszolgálattal van kapcsolatban. Ezek közül választva tudsz házhozszállítást kérni. A „Postán maradó csomag” opcióval magadnak időzítheted a csomagfelvétel ideális időpontját, míg a futárok az ajtódig viszik a rendelésed.
Részletes Szállítási információk itt.
Amennyiben viszonteladó vagy, kis- vagy nagykereskedelmi partnerünkként választhatod a csomag átvétel helyszíneként a szigetszentmiklósi Flora Hungária Nagybani Virágpiac 30-as standját is. Ezen a helyszínen, piacnapokon: hétfőn és csütörtökön veheted át rendelésed – ebben az esetben szállítási költség nélkül.
15. Szeretném személyesen átvenni a csomagom – van erre lehetőségem?
Amennyiben viszonteladóként rendelsz, kiskereskedelmi vagy nagykereskedelmi partnerünkként választhatod a csomagod személyes átvételét. Ilyenkor a helyszín a szigetszentmiklósi Flora Hungária Nagybani Virágpiac 30-as standja. Ezen a helyszínen, piacnapokon: hétfőn és csütörtökön veheted át rendelésed – ebben az esetben szállítási költség nélkül.
Egyéb esetben személyes vásárlásra és csomagvételre nincs lehetőség.
16. Úgy láttam, a Gold Dekor Kft. nagykereskedés, hogyan tudok személyesen vásárolni?
Cégünk webáruházként üzemel, személyes vásárlásra nincs lehetőség.
Amennyiben viszonteladó vagy, kis- vagy nagykereskedelmi partnerünkként a szigetszentmiklósi Flora Hungária Nagybani Virágpiac 30-as standján megtalálható cégünk. Ezen a helyszínen, piacnapokon: hétfőn és csütörtökön van lehetőség vásárlásra, és előzetesen megrendelt termékek átvételére.
17. Problémám akadt a rendelésemmel kapcsolatban: hogyan tudok segítséget kérni?
Kereshetsz bennünket
* E-mailben info@golddekor.hu címen;
* telefonon (hétfőtől-péntekig, 8:00-15:00-ig): +36205156736
18. Sérülten kaptam meg egy terméket, mit tehetek most?
Hiába a pontos ellenőrzés, a gondos csomagolás, olykor előfordul, hogy mégsem olyan állapotban kapod meg a kért terméket, ahogy tőlünk elindult. Ha bármely terméket törötten, sérülten kapod, vagy az átvételkor már látszik, hogy serült a csomag- mindenképpen fotózd le a doboz és a termék állapotát a csomag átvétele után. A képeket mellékelve, kérjük küldj nekünk egy üzenetet az info@golddekor.hu e-mail címre, amiben megjelölöd a rendelésed számát, elérhetőségeidet. Amint lehetséges, kollégáink felveszik Veled a kapcsolatot, és segítenek a további teendőkben.
19. Nem megfelelő a termék, visszaküldhetem?
Természetesen az elállási jog mindenkit megillet, aki interneten vásárol.
Fontos azonban, hogy a csomag, átvételének megtagadása, elmulasztása automatikusan nem jelenti azt, hogy élünk az elállási joggal!
Csak és kizárólag írásos formában, elektronikusan, vagy postai úton visszajuttatott Elállási nyilatkozattal tudjuk elfogadni az elállás tényét.
A Fogyasztó barát közérthető tájékoztatója hasznos olvasmány, ha mégsem szeretnél egy-vagy több terméket, esetleg a teljes megrendelést.
20. Mikor kapom meg az 1000Ft-os kupont?
Az első 20.000 HUF-t meghaladó rendelésed teljesítése után a kollégáink kiküldik neked a megadott e-mail címre a kuponkódot, amelyet a következő, bármekkora megrendelésed leadásakor felhasználhatsz.
21. Tényleg minden termék raktáron van?
Amennyiben a webáruházban látható, elérhető egy termék, (vagyis bele tudod rakni a kosaradba,) akkor az az esetek 99%-ában valóban ott van a raktárunk valamelyik polcán.
Ugyanakkor ott van a maradék 1%, amikor mégsem. (Sajnos mi sem vagyunk tévedhetetlenek…) Ebben az esetben azonban minden alkalommal felvesszük Veled a kapcsolatot, és egyeztetünk a megoldási lehetőségekről.
22. Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunk utánvéttel küldi a megrendelt csomagokat, ez annyit jelent, hogy utólag, az átvételkor kell kiegyenlíteni a rendelés értékét. Ezt megteheted, készpénzzel, vagy bankkártyás fizetéssel is.