Legtöbben vásároltunk már interneten. Bizonyára Te is így vagy ezzel, hogy ha ezeket sorokat olvasod, - hiszen most is épp egy dekorációs kellék webáruházat böngészel.
Jól ismerjük a szituációt: kitalálunk valamit, amivel szebbé tehetnénk otthonunk dekorációját, vagy épp egy megszokott dekorációs alapanyag fogyott ki, amit szeretnénk megvásárolni. Felütjük a kedvenc dekor nagykerünk webshopját, vagy a Google-t (aki a második legjobb barátunk
), és a keresőbe már lázasan pötyögjük is a vágyott termék, kellék nevét.
Sokfélék vagyunk: van, aki azonnal rácsap az első találatra és már kattint is a „megrendelem” gombra. Akadnak, akik órákig, (néha napokig) mérlegelik a döntést; keresgélnek a hasonló darabok között, mielőtt a legjobbat kiválasztják és végül ők is kattintanak. Bármely csoportba is tartozol, onnantól, hogy a digitális „Ide vele, akarom!” utasítást elküldted az éterbe, már nem rajtad múlik a folyamat és az, hogy végül mikor is tudod kézbe venni a vágyott portékát.
De min is múlik pontosan?
Gyere velem, virtuálisan sétáljunk végig a raktárban, megmutatom hogyan is zajlik a munka nálunk, a virágkellékek webáruházában!
Amikor megérkeznek a rendelések hozzánk, majd kinyomtatásra kerülnek, egy maroknyi, de jól összehangolt csapat munkája veszi kezdetét. A rendelésed tételei úgy nevezett polckódokkal, és termék kódokkal azonosítva sorakoznak egy összesítő listán.
A polckódok tartalmaznak betűket és számokat – egyfajta koordináták – ezek alapján azonnal tudjuk, hogy merre is induljunk a raktárunk területén.
Részlegekre van osztva a telephely:
- A „selymes”, ahol a művirágok és egyéb műnövények kaptak helyet.
- A „szárazosban” a termések, kosarak, alapok és egyéb nagy helyigényű termékeket raktározzuk
- A „kütyüs” soron vannak az apróságok
- A „kaspós” pedig talán magáért beszél
- A karácsonyi kellékek egy teljesen külön épületben kaptak helyet, mennyiségük és specifikusságuk okán. (Mindenhol csillámpor… XD)
Most már látható, miért is hasznosak a polckódok a rendelések összeszedése során. Az egyedi azonosítók segítségével a konkrét termék is beazonosítható, és a megfelelő darabszám is a tálcába tud kerülni. Amikor a listán lévő tételek már mind a gyűjtőben pihennek, az egész pakk egy sasszemű és rendkívül alapos ellenőrzésen esik át, amikor is újra leellenőrizzük, hogy mennyiségi és minőségi szempontból is megfeleljenek egymásnak a listán szereplő tételek és a termékek.
Ezek után jön a gondos és alapos csomagolás, amellyel igyekszünk minden egyes terméket megőrizni és abban az állapotban eljuttatni hozzád, ahogyan itt dobozba kerül.
Az így elkészült dobozokra rákerül a címzett neve, és a megfelelő tájékoztató matricák. Majd a szállító szolgálatok azonosító címkéi és egy (vagy több) raklapra rendezve várják az őket felvevő futárokat.
Amikor a távolodó futárautó elhagyja a telephely területét, onnantól a szállító szolgálatoknak köszönhetően akár már másnap kézbe vehetik a címzettek a kinézett termékeket, és kezdődhet az alkotás!
A mi tényleges munkák ennél a pontnál véget ér a rendelésekkel kapcsolatban. Igyekszünk minden nap úgy dolgozni, hogy ami rajtunk múlik, rajtunk ne múljon. Vásárlóink elégedettsége és a csodás alkotások, amiket termékeinkből alkottok, - főleg, ha viszontlátjuk a közösségi média oldalain, - igazán megmelengetik szívünk. Innen is arra buzdítunk, hogy osszátok meg velünk alkotásaitokat, munkáitokat! És amelyekhez a mi termékeinket használtátok fel, bátran jelöljetek bennünket, hiszen ott vagyunk a Facebookon és az Instagram-on (@gold_dekor_kft) is, használjátok a #hellogolddekor hashteget és építsünk együtt egy egymást inspiráló, csodálatos közösséget!